HTML

Egy kispapa kalandjai

Kismama Kisbaba Kispapa

Friss topikok

  • NadeApaaa!!!: hello, szerintem jobban járna mindenki, ha pl itt vásárolna concord terméket: www.price-killers.co... (2009.04.11. 18:38) Baba kelengye
  • zs: Végre. :) (2008.12.12. 11:44) HALLGATÁS
  • zs: Nem folytatod? :) Remelm minden OK veletek. (2008.10.15. 20:51) DANIEL
  • matusi: hahóóóó!!! minden rendben???Remélem igen!!!Gondolok rátok. (2008.05.25. 21:45) BREAKING NEWS!!!
  • m e o w: Alvásra egy tipp: bababoltokban kapható az un. szoptatós párna. Nem hülyének nézni, de tényleg úgy... (2008.02.05. 20:55) Védőnő immáron sokadszor és más egyéb

Linkblog

2007.10.26. 19:48 Kispapa

Ály em bekk

Micsoda angol fonetika...

Egész nap azon gondolkodtam, hogy miképp kezdjem el a mai bejegyzést és íme megoldódott, egy gagyi, lefutott poénnal.

Node, vannak ám ennél fontosabb dolgok is az életben, mint Pl. piciny gyermekem fejlődése, meg a szakvizsgáról való beszámolás...

Nos a vizsgáról csak annyit, hogy pont 66 %-a sikerült, azaz két részvizsgám 4-es 4-es lett, a harmadikat pedig még egyszer át kell ismételnem, node sebaj, ha az is megvan, akkor túl vagyok ezeken a megpróbáltatásokon is :-)

És most a BABAAAAA :-)

Olykor azt mondja oldalbordám, hogy én is gyermeket várok, olyan érzése van, igen, valóban NAGYON boldog vagyok és persze irígylem őt, hogy életet tud adni, még azzal együtt is, hogy a hányinger még mindig kínozza... de már egyre jobban viseli, juhhé.

Aztán, elmentünk a nőgyógyász dokinénihez, akinél úgy tűnik, kedvesem szülni is fog. Egy nagyon kedves dokinéni és úgy hallottam, hogy jó is. És a Szent István Kórházban fogunk szülni.

NODE ami a legjobb, hogy láttuk kisbabánkat, aki mostanra egész óriás lett! 21 mm :-) És gyönyörűen dobog a csöpp szíve. Ez valami csodás látvány! Elérzékenyül, és nevet egyszerre az ember, hatalmas boldogság. És mostanra kezd baba alakot ölteni az előtte csak Babszem Jankóként emlegetett emberke.

Azt hiszem ennél szebb, csodálatosabb nincs is a világban, az Isten egyik hatalmas csodája!

Ilyenkor mindig felmerül bennem a kérdés, hogy miképp lehet az, hogy az emberek Evolúcióról, meg a tudás hatalmáról beszélnek? Hiszen nem nyilvánvaló, hogy van egy felsőbb irányító, aki mindent ily jól eltervezett? Csak mutassatok nekem egy olyan genetikust, aki 2 db. sejtből egy ilyen csodát létre tud hozni? mert én nem ismerek :-)

Szóval meghatott, boldog és ennek a csodálatos állapotnak a felfoghatatlan titkaitól egyúttal letaglózott is vagyok!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kispapa.blog.hu/api/trackback/id/tr17209119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása