HTML

Egy kispapa kalandjai

Kismama Kisbaba Kispapa

Friss topikok

  • NadeApaaa!!!: hello, szerintem jobban járna mindenki, ha pl itt vásárolna concord terméket: www.price-killers.co... (2009.04.11. 18:38) Baba kelengye
  • zs: Végre. :) (2008.12.12. 11:44) HALLGATÁS
  • zs: Nem folytatod? :) Remelm minden OK veletek. (2008.10.15. 20:51) DANIEL
  • matusi: hahóóóó!!! minden rendben???Remélem igen!!!Gondolok rátok. (2008.05.25. 21:45) BREAKING NEWS!!!
  • m e o w: Alvásra egy tipp: bababoltokban kapható az un. szoptatós párna. Nem hülyének nézni, de tényleg úgy... (2008.02.05. 20:55) Védőnő immáron sokadszor és más egyéb

Linkblog

2008.12.15. 14:44 Kispapa

Ez ma az én napom :)

Kedves Olvasók!

 

Remélem nem bánjátok, ha ezt a pár sort ide teszem.

Sajnos nem saját tollból, de ma önző módon aktuálisan nekem szól :)

Születésnapomra

Harminckét éves lettem én --
meglepetés e költemény
csecse
becse:

ajándék, mellyel meglepem
e kávéházi szegleten

magam
magam.

Harminckét évem elszelelt
s még havi kétszáz sose telt.

Az ám,
Hazám!

Lehettem volna oktató,
nem ily töltőtoll koptató

szegény
legény.

De nem lettem, mert Szegeden
eltanácsolt az egyetem

fura
ura.

Intelme gyorsan, nyersen ért
a "Nincsen apám" versemért,

a hont
kivont

szablyával óvta ellenem.
Ideidézi szellemem

hevét
s nevét:

"Ön, amig szóból értek én,
nem lesz tanár e féltekén" --

gagyog
s ragyog.

Ha örül Horger Antal úr,
hogy költőnk nem nyelvtant tanul,

sekély
e kéj --

Én egész népemet fogom
nem középiskolás fokon

taní-
tani!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kispapa.blog.hu/api/trackback/id/tr69824244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása