HTML

Egy kispapa kalandjai

Kismama Kisbaba Kispapa

Friss topikok

  • NadeApaaa!!!: hello, szerintem jobban járna mindenki, ha pl itt vásárolna concord terméket: www.price-killers.co... (2009.04.11. 18:38) Baba kelengye
  • zs: Végre. :) (2008.12.12. 11:44) HALLGATÁS
  • zs: Nem folytatod? :) Remelm minden OK veletek. (2008.10.15. 20:51) DANIEL
  • matusi: hahóóóó!!! minden rendben???Remélem igen!!!Gondolok rátok. (2008.05.25. 21:45) BREAKING NEWS!!!
  • m e o w: Alvásra egy tipp: bababoltokban kapható az un. szoptatós párna. Nem hülyének nézni, de tényleg úgy... (2008.02.05. 20:55) Védőnő immáron sokadszor és más egyéb

Linkblog

2007.10.08. 20:10 Kispapa

Ismét egy hosszú hétvége

Ismét egy hosszú hétvége, amelyet sajnos kedvesemtől távol töltöttem.

Péntek este egy jót "buliztunk", elmentünk kedvenc koktélos helyünkre pár baráttal (egyúttal a nagy hírt is bejelentendő), hogy iszogatunk egy kicsit, persze asszonkám szigorúan csak alkohol mentesen.

Aztán szombat reggel elutaztam szüleimhez, azzal, hogy este követ a kedves, mert ő pedig csajos délutánt tartott. (én meg persze a szakvizsgámra készültem odahaza)

Aztán felhívott, hogy llégyszineharagudjstb... de inkább vasárnap jön.

Vasárnap pedig ismét hányci barátunk látogatott el hozzá, így maradt otthon. Engem letiltott a látogatásról, mondván, hogy úgysem tudok semmit segíteni, meg a húga is vele van. Így csak este érkeztem haza. Ő még mindig nagyon rosszul érezte magát, aztán hamarosan jobban lett. Pár dologra rájöttem a rosszulléttel kapcsolatban:

  • Nem kell a lányokat túlzottan sajnálni (pontosabban lehet sajnálni, de ne mutassa az embert annyira, mert annál jobban sajnálják magukat - tudomtudom, vannak vagány lányok is, rájuk nem vonatkozik, ja és a kedvesem NEM nyafka! :-) ).
  • El kell terelni a figyelmüket, legyen az ember kedves, figyelmes, vicces és máris jobban érzik magukat.
  • Az én kismamám esetében a cola és az Albert keksz segít :-)
  • Egy kis talpmasszázy mindenképp hasznos (pláne, ha az ember egy kicsit ért hozzá).
  • Öleld át, érezze, hogy szereted.
  • Tedd a pocakjára a kezed, adj neki "energiát" így is.
  • Ha nem tudja, akkor mondd el, hogy lélegezzen mélyeket (orron át, szájon ki) és lazítsa el magát.


Ha mindezek nem segítenének, akkor vagy túlzottan érzékeny, vagy túlzottan hevesen ring alatta a "hajó" esetleg csak hisztis, nos akkor jól jöhet a morcos arckifejezés és a "Sszedd már össze magad!!!" mondat használata /bár szerencsémre nekem ezzel nem kellett élnem :-) /

Holnap ígérem, hogy írok pár szót a kismama maszsázsról is. /remélem valakit érdekel ez is/ :-)

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége hányás


A bejegyzés trackback címe:

https://kispapa.blog.hu/api/trackback/id/tr99190502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása