HTML

Egy kispapa kalandjai

Kismama Kisbaba Kispapa

Friss topikok

  • NadeApaaa!!!: hello, szerintem jobban járna mindenki, ha pl itt vásárolna concord terméket: www.price-killers.co... (2009.04.11. 18:38) Baba kelengye
  • zs: Végre. :) (2008.12.12. 11:44) HALLGATÁS
  • zs: Nem folytatod? :) Remelm minden OK veletek. (2008.10.15. 20:51) DANIEL
  • matusi: hahóóóó!!! minden rendben???Remélem igen!!!Gondolok rátok. (2008.05.25. 21:45) BREAKING NEWS!!!
  • m e o w: Alvásra egy tipp: bababoltokban kapható az un. szoptatós párna. Nem hülyének nézni, de tényleg úgy... (2008.02.05. 20:55) Védőnő immáron sokadszor és más egyéb

Linkblog

2008.01.24. 12:47 Kispapa

Egy álmos, lassú nap

Igen, ma álmosnak és lassúnak érzem a napot, pedig a szürke hetek után ma ismét süt a nap, és szokásommal ellentétben viszonylag sokat aludtam. Ennek ellenére álmos vagyok.

Kismama szép, úgy nyáron a szülinapjára kapott telefonja egyre inkább zúg, szervízbe kellene vinni, csak éppen sehol nem találom a blokkot, amit ügyesen jó helyre elpakoltam, csak elfelejtettem a jó és biztonságos helyet :-)

Kisbaba olykor igen lusta. Egész nap nem mozok, vagy csak piciket lök, rúg, aztán esténként beleerősít, remélem azért sportos gyerek lesz belőle :-)

Tegnap vettünk fitness DVD-t (kismamásat), én belenéztem egy nagy adag somlóival a kezemben, kismama pedig az édesanyjával telefonált a másik szobában, remélem ma este kipróbáljuk, ugyanis ha hiszitek, ha nem én nagyon sporty vagyok, kismama pedig lusti, de fel kell ráznom Őt is, ezért együtt fogjuk csinálni a gyakorlatokat.

Jövő héten pedig elmegyünk a Szt. István kórházba kismama tornára. Ott szerdán és pénteken van ilyen jellegű foglalkozás, már kíváncsian várjuk.

Lehet, hogy már írtam, de nagyon büszke vagyok az én kedvesemre, mert az eddig eltelt 22 hét alatt mindössze 6 kg-ot hízott, ez a doktornéni szerint nagyon jó. Jöhetnek a virágok, meg a gratulációk. A bonbonokat nekem lehet küldeni, azzal engem kell tömni :-)

Szólj hozzá!

Címkék: terhesség kismama hízás fitness alatt


A bejegyzés trackback címe:

https://kispapa.blog.hu/api/trackback/id/tr7309893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása